Helou, olen Sjutton aka Katja aka meikä. Tarkoituksenani olisi elvyttää piirustusharrastukseni tämän blogin avulla. Rakastan piirtämistä, mutta jostain syystä se on joutunut unohduksiin yliopintojen ja muiden elämän koukeroiden takia. Nyt meinaan ryhdistäytyä ja alkaa piirtää/maalata jotain ainakin kerran viikkoon. Omistan skannerin, mutta se on rikki, siksi valokuvaan räpellykseni sillä välin, kun odotan, että pikkuveikka korjaisi tuon aparaatin.

Viime viikolla aloin piirtää tällaista:

Joo, Twilight, lällyä. Mutta Robert Pattinsonin kasvonpiirteet on vaan niin AH. Sanoi muut mitä tahansa, meikä diggaa. :P Tästä piirustuksesta tulee jotain tosi psykedeelistä, kunhan saan siihen väriä!

 Kuittaan.

PS. Huomasin, että ensimmäisessä kuvassa on kissan karva X2.